nagellack och plugg.

Helgen blev full av alkohol.. precis som det först skulle men sen inte skulle i sista sekund, men ändå blev jag full!
Jag klippte lugg!! på fyllan.. iiigen! att man aldrig lär sig. jag är dum nog att också konstatera det innan jag tar tag i luggen och klipper.. "höhö, kul jag är, brukar ju bli ett sånt här klipp nån gång om året.. hihihiihi ( av allt vin..) " och så klipper jag. .
men lisa
www.puellaparva.blogg.se hade iaf fruktansvärt kul åt det, och jag skrattade också, för jag tyckte det blev heelt ok! haha. not.
men nu har jag klippt till den lite mer, men funderar på att boka klipptid för de små slantarna jag äger än..

Annars om dagarna försöker jag hitta en diciplin för mitt pluggande... jag fattar inget! jag är blåst.. det går inte in i huvudet.. eng b! vilken grej.. o utan riktiga lektioner dessutom, men jag har två bra brudar att plugga med iaf. o samåka med!

jag har hamnat i en nagellacksperiod, och det r strålande bra. för då biter jag inte ner naglarna till botten och ångrar mig för det gör då så ont att jag ibland gråter lite. sällan el aldrig (check)

ska inhandla fler färger än det rosa jag bara äger nu.. och aceton. ett senare inköp alltså.

Det är snart vasaloppsveckan. och mitt " jag ska aldrig mer dricka alkohol" funkar då inte längre.. majsan är bestämd och jag ska ut på tjejvasekvällen.. sägs det. www.venjansmajsan.blogg.se we´ll see snäckan!

Jag blev barnvakt i tisdags förmiddag också. åt jonathan, maddes son. vi såg lite halvt på kung fu panda medan vi byggde torn " tumbling tower" på vardagsrumsgolvet och lekte med Ozzy & Nitro. Sen blev jag bjuden på lunch och erbjuden resten av tjänsten i natura. nej tack men tack ändå.. jag gick hem och naturerade lite med egen man.. (?)

Jag har ett symptom just nu känner jag.. "ordbajsning"? lr vad kallas det! ?

Imorn får jag jobba nån timme också, städa. woho! love my life till fullo.. lite.
Helgen blir iaf lugn som filbunken framför medlodifestivalen med en kopp te och en brasa. säkerligen nån film också, det blir iaf ingen alkohol på många dagar.
Nästa helg ser ut att bli skoterhelg i untorp med älskling och kusiner! ser vi fram emot här.

Jag ska sova nu. upp halv 6 imorn. jag är en bra sambo ibland.

<3

Kommentarer
Postat av: Em

Re: Ja absolut! :)

hur går det med jobbfronten för dig då? ^^

Postat av: Em

eller just ja, du skulle ju plugga ett tag nu :) hehe..

2009-02-06 @ 12:34:57
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: majsan

plugga?hallå har jag missat nått??haha engelska b skulle ja aldrig klara,klarade ju knappt engelska A för tusan..men vi är blondiner emelie,lika bra å inse att blondiner inte kan tänka..de e bara å följa med strömmen så att säga...



Japps ja ska också vara nykter fram till tjejvasan och då jävlar;)ååå kan inte lisa också följa med oss ut??skulle va TOPP KUL=)



Nu ska jag gå och sova lite till innan jag ska bege mig till jobbet,jobbar natt hela helgen=(



Puss på dig min sköna ambrulett;)

2009-02-06 @ 18:25:18
URL: http://venjansmajsan.blogg.se/
Postat av: Ankipa

gumman jag skulle verkligen behöva en Empakram. Det är så mycket du inte vet om :-(

saknar dig

2009-02-12 @ 18:44:02
URL: http://greeneyedlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback