Since you´ve been gone

Rainbows gamla dänga! Vår låt.

Har haft en helskön helg i Untorp med älskling.
Jag är så kär och glad varje dag!

Och så har Robinson-Anna kommit hem till snön också!
Blir lunch med Majsan och Miss Robinson på lördag!

Jag saknar våra galna gamla upptåg!
Överraskningsfest vid mora parken vid älven. jag och majsan badade (slutet av aug 2003?)i string och bh. allt i vitt såklart! sen skickade vi iväg tårtbitar mot öna.. och hur kvällen slutade, ja det är än idag hemligt! Det blev iaf ingen tvätt tvättad i tvättstugan...

Sen har vi ju gjort ett fint luciatåg i snö också. ! haha. vilka änglar vi var då tjejer!
tänkte jag skulle hitta bilden på oss från dt.se men den fanns inte där. bara texten. synd, vi var så små då.
2001 i december. inte igår alltså.

Nu saknar jag Ankipa. ring mig hjärtat!!
Jag måste städa nu!
Annars blir det ingen träning ikväll.. :)

Puss.
ses på lördag brudar!

Kommentarer
Postat av: majsan

hmm ja ang den där tvättningen så måste jag ju erkänna att det var första tvätten jag genomförde,tack GODE GUD för att jag inte han tvätta klart tvätten;)¨



de e på lördag de gäller;)PUSS

2009-02-16 @ 17:25:37
Postat av: cicci

Va kul att du är så kär och glad gumman! Är så glad för din skull!

Puss!

Postat av: Annaaa

hahaah ska bli skoj att träffa er på lördag tokfior <3

2009-02-17 @ 01:47:26
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/
Postat av: maggan

är d inte underbart med kärlek :D

puss puss darling

2009-02-18 @ 18:43:15
URL: http://frokenmaggie.blogg.se/
Postat av: maggan

är d inte underbart med kärlek :D

puss puss darling

2009-02-18 @ 18:43:53
URL: http://frokenmaggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback