vasaloppsvecka 09

Det är bara måndag än men jag är så jädrans pepp på fest på lördag! Ser fram emot att träffa mina tjejer. Kanske blir lite middag också, vad tros?
Jag har jobbat idag, städat på moraparken. jag tror jag har bäddat uppemot 40 bäddar idag. men det är skönt att jobba lite med kroppen, blir ju ingen gymping ikväll..
men promenad med margit snart.

Vi har beställt hem en schablon som vi ska måla av på väggen i vardagsrummet. hade varit kul att hinna med det innan fredag, men det visar sig. vi, eller andreas la in nytt golv i köket förra veckan, så det blir så fint så här hemma!
Denna schablon är beställd, men det blir ingen lila för oss. kanske grå, el silver. lite diskret är det tänkt att bli.

Dejten med anna,majsan och lisa var trevlig, vi satt och pratade skit i tre timmar på kaffestugan! Ser så fram emot att robinson börjar sändas så vi får se vad hon varit med om den lilla tösen! :)
hon får ju inte säga ett knyst, och det sköter hon toppen. måste vara sjukt svårt.. man vet ju själv när man fått reda på lite smått o gott.. =)
så lycka till Anna!

Nu ska jag hämta älsklingen på jo

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin schablon! Det blir nog toppen fin i silver i erat vardagsrum. O va fint golvet blev i köket :) Tack för promenixen idag lovley <3

Postat av: Anno!

det var underbart att träffa dig snygging ;) hihihi

2009-02-24 @ 01:38:41
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/
Postat av: Ankipa

Gudars jag längtar efter diiiiiiiiiiig! Söta Empa. På lördag ska vi ha kalaskul. Lova?

2009-02-24 @ 10:00:45
URL: http://greeneyedlady.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tacos innan låter helt underbart.

2009-02-25 @ 16:19:51
URL: http://greeneyedlady.blogg.se/
Postat av: Em

Åh jag hade velat komma på middag, om det inte vore för vasaloppsinvigningen i kyrkan :(

men åh andra sidan, Kevin Borg kommer medverka ;)

2009-02-26 @ 15:30:23
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback