wei.

Det ska bli så ofantligt roligt nästa lördag!
Annika ska med, Margit ska med och så kommer ju Rudi hem och ska med hoppas jag!! hon fyller ju år och allt på måndagen 2/3.
Ska ordna en sjutusan till förfest med mina käraste,finaste girls. så klart saknas ju på lördagen en kompis. Får se vad som vankas på söndagen! parteeei ladies!

Igår skulle jag beställa 6 st kort till framkallning för att sätta in i två ramar som vi ska ha i sovrummet.
det kalaset slutade på 29 kr. och det var bara frakten inräknad.. korten kostade 0,75 kr styck men fick samtidigt lika mycket rabatt för det..
sååå jag laddade upp fler bilder och slutade efter en timme med att jag hade 67 bilder till framkallning.
kalaset slutade på 35 kr. o det berodde på att jag hade några kort med vit ram.
men 35 kr.
Jag ska beställa fler om bilderna blir bra! fujifilm tror jag. så jag ska köpa mig ett fotoalbum och försöka organisera! kuuul. ett projekt i min smak.

Imorn blir det engelskaplugg i orsa med brudarna. sen en liten behandling hos veronica för att avsluta med promenad genom stan och kanske möta upp nån bekant för kaffe. vem vet!
imorn kväll blir det nog mys med mannen. meen man vet inte! :)

Nu ska jag avsluta här för camilla har lurat in mig på nelly.se och kikar på snygga sommarklänningar..
ujuj det kliar i mina fattiga fingrar!!...

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj oj oj, va kul vi ska ha nästa helg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback