Shine can never replace attitude!

Idag har varit en riktigt låg dag. har känt hur sur jag gått runt och sett ut hela dagen.. förutom när mamma fått mig att le.
Var och handlade på maxi till middag ett par dagar framöver. Idag blev det lite överraskningsmiddag för gosen när han kom hem efter att ha jobbat hela hela dagen. Då är det klart frugan ställer upp med en bit mat på bordet med tända ljus!

Jag mår så bra här. trivs så bra bland familj och vänner så nära.. ja nästan alla är här iaf.
och snön förvsinner inte så fort här heller!
Jag älskar att vara nära skogen och naturen, nära att kunna åka till stugan bara en natt och ha det mysigt.

Efter igår har jag tänkt mycket, jag har ångrat mycket jag gjort, inte mycket men jag har ångrat det lilla jag gjort mycket, lr ska jag säga det jag aldrig gjorde.. jag har haft ångest över att jag beter mig så omoget ibland, att jag inte bara kan få rätt i huvudet och få ut vad jag vill ha sagt så som det låter i huvudet.. hm.
men det som är gjort är gjort och det som aldrig sades var dumt.

men jag mår bra nu.

"tänk om alla bara kunde bry sig i sina egna liv" - majsan. tack för dina livsråd snäckan! ;)


Jag måste försöka växa upp och våga. våga ta tag i saker som jag tidigare varit rädd för.. stå för vad jag tycker och inte låta någon komma med sina "fina" och starka ord och trycka ner mig och få mig att backa... jag kan inte dom orden ni kan, jag är som nyheter på lätt svenska, alla förstår mig men det kanske inte alltid låter så hemskt som det är utan de där svåra orden.

Jag ser fram emot helgen, en lugn mysig helg med malypromenader och god mat framför brasan.
Och så ser jag fram emot att umgås med nina nån dag snart. DU vet hur jag är tror jag, mer än nån annan. och du förstår vad jag menar.

Snart börjar mina kurser också! Ska bli kul att få något att göra äntligen och så hoppas jag på mer jobb, för jag älskar pengar! och jag behöver de slantar jag kan få nu.

Maggan, sätt dig i din fina PV och kom hem... hem till dina vänner, hem till mig! Men ja förstår dig. stor kram hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Ankipa

Gumman, vad är det som har hänt? :-( Kan du inte ringa mig imorgon? Jag saknar dig! PUSS

Postat av: Maggan

Kommer hem i helgen! tjohoo!

2009-01-22 @ 10:52:58
Postat av: majsan

jadu nog har ja många ordspråk här i livet kan du ge dig fan på;)



I helgen går ja efter"man ska ta chansen när man har den,man vet aldrig när den kommer igen" ;) så på sön vet vi hur de gått haha



PUSS

2009-01-23 @ 21:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback