En fredag.

En vanlig fredag. Har precis duschat och gjort mig fin för lite middag hos mor o far senare. men först ska jag ta en promenad ner på parken och vänta på min man, sen blir det mat.

Vad händer annars då...

ska börja plugga några kurser så att jag kan söka in nånstans i framtiden. Det blir bra.
på söndag o måndag ska jag jobba på parken. ska bli så skoj. blir iofs ensam, men det gör inget. ser fram emot fler tider där.


vi var ju och grattade larz-kristerz i älvdalen! haha. :)

Vad annars.. inte mycket alls faktiskt. om nån undrar vs.

Ser fram emot att livet ska börja, få rutiner i vardagen och tillslut mer pengar på kontot. det blir roligare då.

Ja jo, vi har börjar äta GI mat... har sett att det ligger alldeles för många kilon på mitt hjärta nu. och bilderna från nyår... my gosh emelie. så nu har vi börjat.
först tre-fyra dagar heelt utan kolhydrater och socker. det är då man ska bli galen och få psykbryt har jag förstått, men jag har faktiskt inte märkt något. och jag har inte fuskat, även om det kliat efter Doritos i fingrarna..
Så idag är fjärde dagen. men jag tror inte det blir så mkt ändring efter idag ändå, lika bra att fortsätta på den hårda banan.
så det blir mkt matplanering i hushållet nu! men det är skoj, vi lagar mat tsm nästan varje kväll.

Och på måndag blir det träning.. lr nej..jag jobbar ju, för första gången på länge... jaja, tisdag blir det träning.
tänkt köpa terminskort på IFK Mora, de brukar ha roliga pass. jag och grannen ska börja ( vi bor inte grannar längre egentligen men hon är alltid grannen.. )


Bästa moder och fader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback