en helg till ända.

En helg är slut igen. nykter och städad. trött och lite dämpad.
Margit var här idag och slingade mitt hår och gjorde livet lite roligare ett par timmar! hon är min stjärna den där margit!
www.frokenmaggie.blogg.se

Igår blev det filmkväll, först en med al pacino och han .. del niro.. jag hängde inte med alls tillslut märkte jag, för det var inte den ja trodde som var mördaren. ... kanske som det borde vara..
Maggan och Mathias kom förbi lite. www.magggan.blogg.se

Sen såg vi madagaskar! och den var bättre för där förstod jag allt! nästan. tror jag! Den var iaf bra! Ser fram emot tvåan på film snart.
och så lägg dags. typ.

Idag har det varit en bra dag. härligt att umgås med en så fin vän som margit, hon får mig alltid på bra humör ! vi klickar bra vi blondiner! :) tack för allt gumman.

Imorn är det premiär. Back to school....
Det blir intressant. Engelska B står på schemat!
och bussåkning, oooh spännande!  Denna gång ska jag göra alla läxor och hemuppgifter jag får och aldrig skolka ! :) anna, känn dig träffad, vi var ettbra team på gymnasiet!! smack!

Till helgen tror jag det blir badtunnabadning i elvan. om inte rudi kommer hem vill säga.. då blir det annan fest! jag längtar efter dig Rudi.

Nu är jag så jäkla trött att jag inte orkar mer. dessutom har jag aldrig något intressant att komma med här så det blir en lättnad för er att sluta läsa nu... om ni fortf. läser vill säga..

Ska nog leta rätt på mobilen nu, det är härligt med bara hemtelefon ibland. ljudlös mobil på helgerna ska jag nog fortsätta med!
ooh nu börjar reprisen av top model 11. my favorite program- EVER! you know...


toodles.

Kommentarer
Postat av: rudi

jag kommer hem förmodligen! så planera mig!!

2009-01-25 @ 20:58:45
Postat av: Nina

Hahaha! Har du oxå upptäckt hur underbart det är att INTE vara ständigt tillgänglig på mobilen? Näe, bojkotta mobiler! =)Tacka vet jag hemtelefon (speciellt med urladdat batteri)

2009-01-26 @ 18:21:26
Postat av: Em

Haha vet inte XD Vi får se ;) Låter lockande ^^

funderar dock på att se Woodpjucks på bykrogen i Orsa i helgen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback