Extraknäcker ikväll

Ikväll är jag på Mora parken. Jag trivs så bra här hos pinglorna!

Det enda jag ville in och skriva var mest bara att jag såg disney´s-  Wall-E på dvd häromkvällen. och den var så fin att jag blev tårögd. Jag tror dock det var ca 10 repliker i filmen, men klart den bästa jag sett på länge ändå. ett tips från mig.

Jobbar till 22, sitter och kollar mailen (jobbmailen) och försöker engagera mig i allt häromkring, men det är svårt när man inte är här varje dag att veta vad som ska göras, ska fylla på drickakylen alldeles strax.

kan hända att det blir finbesök av min sambo. om han inte är trött och går hem..

I helgen blir det kul! Middag hos Veronica och Johan tsm med ett till par. Sen drar vi iväg till bowlingen och hänger där i jaa.. tre timmar minst. har två banor mellan 20-23. haha. uppvärming första timmen då.. ;) Men eftersom det finns ett presentkort på många pengar så ska nog inte vi vara sysslolösa.. Ska bara hitta något bra att ha på mig, meen det kanske inte blir så svårt ändå. Har tydligen gått ner i vikt sägs det.. jag måste börja väga och mäta mig, så att man blir peppad.. när jag inte själv ser det är det inte lika kul..

En ansiktsbehandling ska jag beställa också, min julklapp av broder. om jag inte kanske ska satsa på mineralsmink ist.. någon som har nå tips el nå ungefärliga priser på sånt..?

Ser fram emot söndag i sängen med en pizza emellan oss framför en film som vi kan somna till. mys mys. och en påse DORITOS såklart!! oooh nu längtar jag som tusan...till söndag mest.. neeej lördag=)



Rudi, kom hem nu så vi får parta loss med 18åringen på wasa. puss på dig.
nej dig ska jag nog förresten ringa snart! :)

So long.

Kommentarer
Postat av: Maggie

Wall-E alltså, hmm. Kanske kan va värt att se den då :) PUSS <3

Postat av: Em

Wall-E<3 :)

är glad att du flyttat hem igen ;) det var inte lika roligt att gå ut och veta att man inte skulle kunna stöta på dig någonstans :) hehe..

Hoppas du får en bra helg PÖSS!!

2009-01-16 @ 14:26:19
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback