Jag bara undrar...

.. hur länge ska jag straffas för mina val??
Och är det verkligen så att vem som helst ska döma?

Idag blev jag ledsen och besviken för så lågt trodde jag inte det kunde sjunka.. och så blir jag arg sen för vem ska döma? ingen! ingen har med mina val i livet att göra.. bara dom el den jag sköter det med, resten ska hålla sig utanför!

Det var en tår för mycket idag, pga av egentligen inga ord men ett bra dömade ansikte, för jag vet vad som tänks..

Fan!
lämna mig ifred och bete sig!!



Tack älskling för att du alltid ställer upp och ser när jag behöver dina varma kramar och kyssar.
Jag har det så bra. Jag mår bra!!

Kommentarer
Postat av: Maggie

Vännen!! kärlek till dig <3

Vi pratas vid tonight!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback