Mer snö

Vad härligt att få ett riktigt winter-wonderland ute igen!

Ikväll blir det träning tydligen. uuh känner mig inte alls pepp men kanske borde byta om snart och gå in kläderna lite... hm.
nej jag ska röja undan i köket lite så att mannen kan komma hem och laga mat medan jag drar på gympa med emma.

Har varit och gjort lite ärenden till momma Ingrid idag också. och målat två ikea ramar så nu kan de snart användas. ska se till att hitta nå fina kort att ha i dom också.


Blev bowling i lördags med veronica och johan och ett par malungsingar. :)
Åt först hos Veronica o Johan och for sen till Orsa för att påbörja våra tre timmars bowlingpass! ujuj, det gick riktigt bra tror jag. spelade med älskling och veronica och jag fick till ett par strikar och vann! men V var inte långt efter.. inte lika långt efter som nån annan i laget.. ! =)
Och det dracks på bra där mellan slagen.. jag drog på mig en skada också.. skulle såklart stila lite och hoppa upp på en bänk vid banan och ja, hoppa.. men jag slant med foten och for rakt ner i backen.. det gjorde satans ont så jag låg tydligen kvar ett tag. men i mitt huvud var jag uppe på benen på en gång.. tänkte att jag kan ju inte ligga där som en annan fyllis.. men det gjorde jag ....

Sen kom johan o hämtade oss och vi drog en vända på mcd och sen BP. det var helt ok. rockade loss med Linda där.
Ja, och som vanligt efterfest på Skogsbacken med lite vänner.. som plötsligt var försvunna sen. efterfester är väl aldrig roliga egentligen.. ?

Så igår var vi sängliggandes med en pizza mellan oss och annat gott. såg en film också.. "transsiberian" (?) och ja, inte en thriller som det står på filmen inte. den var bara lite jobbig.

Ska se om jag orkar träna bort träningsvärken i min tredje rumpa.. ( något jag tydligen sagt i lördags, men jag har ingen aning :) )
just nu känns det som att en värmekudde i sängen hade gjort susen..

Dags att göra ett ryck innan jag ska överraska A med hämtning på jobbet!


Tack för helgen vänner!

Kommentarer
Postat av: Nina

Det där med bowling, det har jag aldrig förstått mig på.. =) Det slutar aldrig bra med mig på banan. Transsiberian, visst var den rätt värdelös? Såg den i söndags oxå, men näe, det blir en överkryssad geting på den. Och bry dig inte i hur andra dömer, jag tror det bottnar i något annat, som döljs genom att vädra sina åsikter om andra saker ist..

2009-01-20 @ 11:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback