sjuk och sen inte!

Så det kan gå.
var så rasslig i halsen igår .. och idag har ja känt mig kass i kistan bla.
meeeeen efter att ha beslutat att ta det lugnt ikväll och lånat filmer av boggen..sååå bestämde ja mig sen för att ta mig ett järn! en irländsk kaffe o så var jag bra.. och ett par sprut i näsan senare av nezeril..

camilla är ju hemma i helgen för att fira johannas 18årsdag! så det blir wasa för oss om nån timme.. höhö.. skojisgt! FRÄCKT om inte annat...

sitter hos boggen i elvan med sambon, hållbutt, boggen och "okänd" (för mig än..)
blir ett dopp i tunnan snart innan skjuts till krogen. hoppas det blir fint. och inte att det blir värre.. borde väl strunta i det och dra ner till camilla nu. men det är gött med tunnabad.

igår var det middag hos svärfar o anna-lena. nova & wilma var där med veronica! gosungarna. janson och sill med öl.  och kladdkaka till efterrätt,,sen blev det en biltur med rudi. en sån tur man behöver ibland.. svängen till mcd o kika läget..o inte äta nå.. o sen bara sitta på "beverly hills" och ha det trevligt!

wasa snart. yeah.
och yeah, blogginlägg på fyllan!!

Jag är kär.

Kommentarer
Postat av: Ankipa

Naaaw. Du är kär. Min pingla!! Så glad för din skull!! :-) men du håller lite av mig också hoppas jag?? ;-) saknar dig min Empa. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback