Äntligen vår!

Idag skiner solen och det värmer!
Vaknade imorse vid sextiden och andreas säger att det är -22 grader ute. JA det är sanning. kära nån! och han tänker cykla till jobbet, jag hade tänkt sova till nio.. men aldrig att jag tänkte låta min man cykla i -22, så jag klev upp och skjutsade ner honom. kommer hem sen och tänker sova två timmar.. men jag sätter mig på toa och morgonkissar lite, och upptäcker till min förskräckelse att pappret är slut! och det är mitt fel... glömde fylla på efter middagssk---n..
Så det var mest bara att duscha och så var jag pigg! så mkt för den sköna morgonen..

Om nån fortfarande är orolig för att katten är borta så kom han hem efter nästan tre dygn ute. det var så skönt.. tänk att få lov att lappa om misse som saknas under rubriken "missing" ( jag tycker det är så himla kul...MISSing... hahaha, ja jag tyckte det var kul då nitro var borta också,just det med rubriken men var liksom fel tillfälle att skämta om missinglapparna vi kanske skulle få lov att sätta upp... så nu skrattar jag ist.. )

Min kära vän Hanna från Göteborg kommer upp imorn!! Vi har pratat om det i ett och ett halvt år nu! Men äntligen så kommer hon upp på visit. torsdag till måndag! wonderful, ska visa allt som går att visa häromkring :) några förslag kanske?
Hanna på afterwork.en av dom 15 vi hann ha innan hon inte stod ut med miss M längre.

Det blir massa Marianasnack. ujuj så vi har saknat det skitsnacket. gotta oss i vad värdelösa liv vi levde under den tiden..
Jag har faktiskt just varit ner på mora och shoppat loss på Åhléns. har tänkt att göra lite vårfint i köket, lite olivgrönt blir det. köpte 3 m tyg (149:-/m) en filtlängd som man lägger på en lång duk på bordet, tre blockljus,en ljustallrik,två panelgardiner i såna snören....
Det blev hursomhelst dyrt! meeen med lite erbjudanderabatter och två checkar och en liten personalrabatt så blev det otroligt billigt för att få köket vårfint! underbart, ska nu bara se till att någon mamma syr till gardinerna. jag ska nog till och med göra ett försök på symaskinen tror jag!

Sen ska jag hämta mamma kl tre och andreas. och så blir det en sväng till momma och se hur det går för henne med flyttpackningen.
Och så har jag lovat att göra våfflor hemma åt familjen! med hjortronsylt och grädde! mmmm... Det var ju tydligen våffeldagen och det är alltid bra att äta gratis hos föräldrarna. ! tummen upp!

Dags att klä om till städkläder! här ska dammsugas,tvättas och torkas! tjoho.

Kommentarer
Postat av: majsan

Hej söta du

Japps jag lovar att jag kommer bjuda på MASSA bilder från helgens båtresa;)jag e sååå laddad...tyvärr kommer jag inte komma hem första helgen i april,dock blir jag hemma 16-27e april..eller på slutet är jag i sälen på skrirock,men vi kansek kan ses innan??;)



saknar ju dig..puss

2009-03-25 @ 21:47:38
Postat av: majsan

jag lovar att jag ska bjuda på massa bilder efter helgen,jag e såååååååå laddad;)



Kommer inte hem första helgen i april=(dock blir ja hemma 16-27e april..ska dock på skirock i slutet av visstelsen men vi kansek kan klämma in en fika nån dag när jag e hemma?;)



puss på dig,saknar dig

2009-03-25 @ 21:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback