Friday!

äntligen fredag!
Ikväll blir det middag för mamma,pappa,inga-may och mats.
Ska bli mysigt att komma hem snart igen och börja dona. städa,damma lite. tända ljus och marschaller och laga tre rätters! . :)

Men först ska jag åka en sväng till momma ingrid med tidningen och lite post. Andreas slutar ett så då tänkte jag vara på mora och möta upp honom och köpa ipren. Fick ont i huvudet igår, igen. och det är inte likt mig alls.. har börjar glömma bort småsaker också.. andreas säger en massa saker och jag glömmer alltid bort en eller flera saker han berättar för mig, som igår. jag vet att han kom hem och sa att han hade köpt yoghurt och pepsi. men i samma mening hade han också sagt att han köpt en rulle marabou- men den hade jag inte hört.. lite konstigt eftersom jag annars har ett litet superminne.
nästan så jag faktiskt blir nervös att jag har en hjärntumör. för nu drömmer jag mer och mer också om nätterna, det värsta är att ´jag hela tiden kommer ihåg dom alla.. för mest är det mardrömmar om bränder eller nån som dör. ja, hur som helst är det skumt..
Men idag är allt på topp!

Väntar på en avi från TRE om att min nya telefon har kommit! =)
och så ska jag hämta ut en klänning jag köpt på nätet.
 
Måste leta accesoarer till 70talsfesten imorn också... nå tips?

Dags att uppsöka toalett och sen ta sig till postlådan!

Have a nice weekend friends!

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är nog bara åldern som börjat ta ut sin rätt ;) Ha en trevlig helg! Kram

Postat av: Maggie

Ingen hjärntmör!! Du behöver säkert brillor, som jag. Drömmandet & minnet beror nog på att du är stressad på ngt vis. Jag är exakt likadan.. Puss puss bästa du <3

2009-03-14 @ 09:09:44
URL: http://frokenmaggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback