Lördagkväll

Och jag har just vinkat hejdå till maggan som varit här och supit ner sig med två glas vitt :)
Själv fick jag huvudvärk som en annan gammal tant och tog en alvedon och virade en filt omkring mig. kan vara anledningen till att hon just stängde dörren.
Hon drog iväg på sina uppdrag som den rock´nrollare hon är!


Andreas är borta på middag med åhlénsgänget ikväll hos en gammal kollega.
Så jag har lagat middag själv, hemmagjord pizza. Blev ju toppengott.

Och jag är så kär att det bara spritter i mig! Man tror ju aldrig att man ska bli kär i en kompis.. men så händer det och det finns inget att göra åt.. visst hade jag kunnat ignorera mina känslor,men jag försökte för min egen och andras skull.. och det gick inte.. och det är jag glad för idag, för aldrig har jag saknat någon som har varit borta fem timmar som nu! 
Det finns inget vi inte kan prata om och inget vi inte kan göra. Det har aldrig känts så bra att prata om framtiden som det gör med honom.. allt finns med.
Det låter så jädrans klyschigt men jag ser verkligen fram emot varje dag tillsammans med A.
 


Nu ska jag återgå till min sköna ensamhet framför tvn. men först borsta tänderna så att man lätt kan somna i soffan framför bad company.

Tack maggan för idag! 

 

Kommentarer
Postat av: majsan

jaaa men guuud ni e ju bara för söta,och tack gud för att jag redan visste vem din karl var...är alltid jobbigt å träffa nya människor;)haha



sj träffar jag bara svin så jag funderar på å börja jobba på en svinfarm eller nått...där borde jag kanske trivas?



puss

2009-03-07 @ 22:32:22
Postat av: Anna

Vad underbart att du ar sa kar gumman!! Guuu ni ar sa sota ihop!!! Vet precis hur det kanns att vara sa kar! Vi maste forsoka fa malin att dyka upp den 4 e ocksa :) sa hela the gang e samlade! pussssss

Postat av: Ankipa

DU förstår inte hur jag är glad för dig. Nu är det min tur att leva på din kärlek! PUSS

2009-03-08 @ 12:40:59
URL: http://greeneyedlady.blogg.se/
Postat av: Therese

Klyschigt värre, absolut! Meen, sååå gulligt! :)

2009-03-08 @ 14:18:24
URL: http://peekabooo.blogg.se/
Postat av: Maggan

Tack själv babe!

2009-03-08 @ 21:31:16
URL: http://magggan.blogg.se/
Postat av: Sambo!

Åååh...sitter på jobbet å är trött bara så sjukt trött å behövde nåt uppiggande...hmm...kaffe?-Nej..socker?-Nej...Läsa ett supervärmande blogginlägg(igen) av min stora kärlek?-Jaaaa!!

Nu är jag kanske inte så mkt piggare men på ett strålande bra humör iaf pga av dig min Emelie! Pusspuss, jag älskar dig!

2009-03-12 @ 17:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback