Snart är det helg igen.

Men det är inte så kul ändå, för vi saknar en misse.. Nitro har varit borta i 1 o 1 halvt dygn nu.. håller tummarna att gofisen kommer hem snart och jamar utanför fönstret..

Jag o Margit var och tränade styrkepass igår! Det var tufft! men nu jääävlar alltså, det blir box på lördag morgon också! Sen lunch på stan. Hoppas vädret håller i sig nu så att man snart får ta en kall på framsidan i solen.

Helgen blir lugn iaf, andreas jobbar och jag ser fram emot att bänka mig framför robinson på lördag kl åtta och heja fram anna! gurka,dipp,pepsimaxi,och annat mumsigt.
Nästa helg blir också lugn och skön! Troligen drar vi upp till stugan och myser med hunden och gör nå god mat.. troligen azteka pizza från noret om jag känner min mans lustar...

Nu ska vi däremot ta en promenad till mamma och hämta bilen för att sen åka och handla till momma, hon ska förresten flytta nu! gamla momma ingrid 90 år. ! :) till en tvåa på stan.
blir skönt att hon äntligen kan ta sig ned med hiss och kanske handla lite själv. och så kommer hon närmare oss alla.<3

Ha en toppendag i solskenet!
ska försöka lägga upp lite bilder från helgen också! om jag kan med nya mobilen.

Kommentarer
Postat av: camilla

oj.. en misse borta.. men i hånåkni är det ju ofta "snälla" tanter som tar vara på katter... och det är inte lätt när alla hus ser likadana ut:P Hoppas han kommer hem igen snart!

2009-03-19 @ 20:16:34
Postat av: maggie

Aawwh! Jag har träääningsvärk efter gårdagen! Men nu jäklar, vi ska dit nästa onsdag också, lr hur :)? Jag längtar till lördag! PUSS

Postat av: Anna Lundh

fölåt om jag var osocial i telefon idag gumman!!!! shit är så mkt här nere nu bara! lovar vi tar igen de sen hemma i mora ;) pusspussss

2009-03-19 @ 22:12:37
URL: http://annalundh.se
Postat av: majsan

du e utmanad;)

2009-03-20 @ 22:11:30
URL: http://venjansmajsan.blogg.se/
Postat av: Anna Lundh - Robinsondeltagare

Emelie det vet du att jag alltid komemr ha tid för er ;D hahahahah såklart!!!

2009-03-23 @ 00:54:11
URL: http://annalundh.se
Postat av: Ankipa

hej snuttgurkan min. hur är det med dig? puss

2009-03-23 @ 15:09:57
URL: http://greeneyedlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback