Staying alive!

Sitter och lyssnar på vinyl107 wbbradion. De spelar musik från 60.70 och 80 talet! Grymma låtar.

Och det slog mig att det är bara en vecka kvar till 30årskalaset vi ska på. och det är 70tals tema.
funderar för fulla muggar vad jag ska ha på mig! Ska bli så jädrans roligt att klä upp sig alá 70´s!
Det blir nog ett kul kalas! :)

sitter o söker runt på nätet efter outfits man kan skapa själv. tror jag iaf har klart för mig hur håret ska se ut iaf
nästan.. antingen plattat hår och ett tunt hårband på håret bara.
lite som nicole richie.

vad man ska ha för kläder är ju en annan femma.. får kolla med mormor tror jag bestämt.

nej nu så har jag hittat en toppensida med massa klänningar till bra priser! - www.buyorsell.se tror jag det var. nåt sånt iaf. så jag har mailat på två klänningar.. :)
Snart slutar andreas så det blir träff på Little I.C.A

godkväll

Kommentarer
Postat av: Anna Lundh

va roligt me lite tema pa festen ;) btw kolal om du ar ledig den 4 april :) partaj i gesunda da! pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback