Vilken dag.

Vilken skön dag det har varit.
Igår var vi på Ikea i Gävle en sväng, el en sväng blir det ju aldrig utan det slutade med två timmar iaf.
inhandlade en garderob,badrumshylla o lite annat fint till badrummet mest.
Idag var vi och köpte ett skrivbord till gästrummet och en datastol, som egentligen är en barstol men den passade så bra så det blev en sån.

Jag var i skolan också, faktiskt bara en sväng på en timme ca. blev ensam med läraren, kom ingen annan av mina andra två klasskompisar på samhäll. men det var trevligt, kul att diskutera politik och annat inför provet om två veckor.

nina var hit och fikade semla och kaffe med oss, och magen.
vi hade fraktat lite barnmöbler från ikea till henne.

Imorn ska jag på matteprov.. ujuj. det känns inte bra alltså, ligger också efter flera veckor i planeringen, men jag får väl kämpa på där !
på mina tre kurser jag läser ska jag bannemig ha minst ett VG i avslutad kurs.

Sen hem imorn efter skolan och städa ordning och sätta upp hyllor och vitrinskåp på väggen i gästrummet, kommer bli så fint här.
Det är väl mest det som är kul nu, göra fint hemma, köpa lite nytt och sätta lite färg på tillvaron. eller vad säger du nina... ? :)

Träning på schemat imorn också, med margit, emma o resten av brudarna på styrkegympan! woho. ser jag framemot. har ju lyft lite här hemma på kvällarna ;)

nu känner jag mig alldeles slö o skakis, känns som sängen är bästa alternativet just nu..
men oooh så det är fint här nu redan! =)
Jag är kär och så nöjd med allt nu.
pricken över i hade ju varit om annika inte skulle till västerås i helgen, meen okej hjärtat en annan kväll :)

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sambo!

Ville bara säga att jag älskar dig, du gör mig så glad.

Ses igen efter ditt välplanerade och verkligen innötta matteprov;) Men jag är övertygad att det går bra min Emelie! Pusspuss

2009-03-05 @ 11:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback